Графік роботи / обробка замовлень

Шановні покупці, ми приймаємо замовлення з 9-00 до 18-00 (за телефонами вказаними на сайті) в робочі дні тижня. Субота, неділя - вихідні дні. Всі замовлення, які були оформлені у вихідні, будуть оброблені протягом дня у понеділок.

Принципи нашої роботи

Наш магазин працює безпосередньо з фабриками виробниками і офіційними представниками зарубіжних фабрик, вся продукція відвантажується безпосередньо з їх складів. Власних складів у нас немає, і тому, економлячи на оренді складських приміщень і великому штаті співробітників, ми можемо запропонувати Вам більш низькі ціни і великий асортимент.

Зверніть увагу! У разі замовлення декількох товарів різних виробників - можлива їх окрема доставка, не однієї посилкою, так як ці товари можуть перебувати на складах фабрик в різних містах України, але ви сплачуєте лише за одну.

Доставка службою Нова пошта по Україні

Доставка Вашого замовлення здійснюється транспортною службою Нова пошта на обране Вами відділення (враховуйте, будь ласка, що в деяких відділеннях є ліміт по вазі посилки) або при бажанні кур'єром до дверей. Вартість доставки оплачує покупець згідно з тарифами перевізника. Терміни доставки посилки в середньому складають 1-3 дні, в залежності від віддаленості Вашого населеного пункту. Отримуйте свої посилки вчасно, через 5 днів товар поїде назад - автоповерненням.

Не забувайте - щоб забрати посилку з відділення, необхідно мати при собі документ, що засвідчує Вашу особу (паспорт або водійське посвідчення).

СПОСОБИ ОПЛАТИ

У нашому магазині доступні наступні види оплати:

  • повна передоплата на банківську карту (100% передоплата на банківську карту ФОП. Після оформлення замовлення ми надішлемо Вам реквізити для оплати);
  • післяплата (замовлення оформлюється по передоплаті 200 грн. Ця сумма віднімається від загольної суми замовлення. Решта сплачується у відділенні Нової Пошти, у разі відмови передоплата не повертається і покриває витрати на доставку);
  • оплата кур'єру Нової пошти в момент доставки (за передоплатою 300 грн);
  • онлайн оплата через систему MonoPay (лист з посиланням на оплату прийде на електронну пошту);
  • Оплата «Пакунок малюка».
    Магазин Nevia приймає оплату за державною програмою «Пакунок малюка». Під час оплати через LiqPay, переконайтеся, що вибрали картку «Пакунок малюка» зі списку карток, якщо у вас кілька карток, пов'язаних із Приват24. Після оплати, вас можуть попросити підтвердити оплату або повідомити магазин про оплату.

Отримання реквізитів розрахункового рахунку або карти для оплати відбувається після затвердження Вашого замовлення менеджером і узгодження всіх моментів оплати і доставки.

ПАРТНЕРСТВО

Раді повідомити Вам, що ми стали партнерами двох соціальних програм, таких як "Пакунок Малюка" і "єВідновлення". Тому тепер Ви зможете розрахуватися за обрані товари цими платіжними системами.

Оплата соціальною картою "єВідновлення".               

  • Обирайте товар із позначкою єВідновлення в інтернет-магазині nevia.com.ua та здійснюйте оплату у відповідній формі.

Оплата соціальною картою "Пакунок малюка"

  • Додайте доступні товари у кошик і перейдіть до оформлення замовлення.
  • Виберіть спосіб оплати Оплатити соціальною картою «Пакунок малюка».
  • Завершіть оформлення замовлення.
  • Далі ви перейдете на сторінку системи безпечних платежів, де зможете підтвердити оплату.